Van Bogor naar Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Van Bogor naar Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Van Bogor naar Bandung

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

05 Juli 2011 | Indonesië, Bandung

Hoi allemaal,

Gisteren zijn we "s ochtends van Bogor vertrokken naar Bandung. We hadden van te voren geregeld dat we op een paar plekken tussendoor zouden stoppen.

Ons eerste stop was een meer op de puncakpas. Dit meer lag tussen de theevelden achter de jungle verscholen. Hier liepen de aapjes gewoon langs het meer.

De puncakpas was erg slingerig maar oh zo mooi. Soms had je het gevoel dat de afgrond wel erg dichtbij lag.

Na deze ervaring zijn we gestopt langs het nationaal park gedu pangrango. Hier zou een mooie waterval te zien moeten zijn. Bij de ingang werd ons verteld dat we gewoon naar boven door moesten lopen. Wij zijn heel braaf en luisteren dan ook heel goed. Na een klim van 1 km stijl omhoog en een uur later hebben we het opgegeven en zijn we naar beneden gegaan. Geen waterval gezien.
Toen we beneden waren zagen we no een bordje naar rechts staan met 'air' er op staan. Heel nieuwsgierig zijn we die kant op gegaan en 1 keer raden daar was de waterval natuurlijk. Een prachtige waterval maar erg koud. Foto's volgen later.

Na deze ongelooflijke zware trip zijn we richting bandung gereden. In bandung aangekomen bleken heel veel hotels vol te zitten. Na een uur slenteren met backpacks zijn we een internet cafe ingegaan. We vonden een hotel waar ze alleen nog superiore kamers hadden. Helaas hebben we dit dan maar moeten doen ;-). Het backpacken is soms zwaar.

's avonds zijn we nog naar een bar gegaan en daarna op tijd naar bed gegaan. Er stond weer een druk programma voor de volgende dag.

Tot zover dit verhaal... ik ga nu de volgende typen in een internet cafe waar we op de grond zitten.

xxx

• 05 Juli 2011 - 11:18

Kim:

hoi moppies, wat een leuke verhalen hebben jullie nog heel veel plezier Xxxx kim