back to Bali - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu back to Bali - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

back to Bali

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

23 Juli 2011 | Indonesië, Lombok

Hoi allemaal,

We hebben vandaag besloten om weer terug te gaan richting Bali. Wij vinden het een te klein eiland om hier langer te blijven. Buiten het duiken is er niets te doen hier.

Gisteren heeft Joris nog 2 duiken alleen gemaakt en samen hebben we nog een nachtduik gemaakt. Een nachtduik op Gili is toch wel heel anders dan een nachtduik in Egypte. Doordat er veel minder koraal is valt er ook veel minder te zien.

We zijn blij weer terug te gaan naar Bali. Op Gili trawangan wordt je de hele dag wiet, paddo's en hasj aangeboden wat ons nu wel de neus uit komt. Je merkt echt dat Gili trawangan een jongereneiland is.

Het was prachtig. De stranden waren mooi maar nu willen we gewoon weer water kunnen drinken zonder dat we bang hoeven te zijn dat deze uit de kraan komt.

Over een half uur vertrekt de boot naar Amed. Hier zullen wij naar alle waarschijnlijkheid nog een duik maken. Ook zijn er vanaf Amed nog meerdere excursies mogelijk. Er is geen internet op Amed dus we zien julle als we weer terug zijn op Sanur.

liefs ons

• 23 Juli 2011 - 04:16

Elza En John:

Het is ook heel vervelend om op een eiland te zitten met mooi weer, een cocktail en een wit strand.
    Wij begrijpen dat jullie veel actiever willen zijn. Vanuit de prachtige zomer in Nederland verlangen we naar zon, zee, strand en rust, maar ja, ieder zijn ding.

In het najaar zullen we kijken of ons dat leven goed gaat bevallen.

Veel plezier nog in Bali en het drukkere leven in Sanur.

Liefs Elza en John