Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Amed

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

23 Juli 2011 | Indonesië, Amed

Hoi allemaal,

We hebben toch een internetcafe weten te vinden in Amed. Het is niet heel snel maar het werkt.

Na een bumpy ride op de boot vanochtend kwamen we rond 1 uur aan in Amed. De eerste keer dat we in Amed waren hebben we in divers cafe amed geslapen. Dit was ons zo goed bevallen dat we hier weer naar toe zijn gegaan. Dit keer wilde we niet de goedkoopste kamer maar 1 met warm water. En dit kregen we.. We kregen er zelfs airco bij. En omdat we ons aan onze belofte hadden gehouden kregen we hiervoor nog een leuke discount ook. We hadden echt een warme douche nodig na 5 dagen koud water.

De mensen bij divers cafe zijn super aardig en zijn echt oprecht. Toen we aangaven nog een duik te willen maken rond een uur of 3 was dit geen probleem.

De duik hebben we gedaan bij amed wall. Hier hebben ze kunstmatige piramides aangemaakt waar het onderwater leven van opbloeit. Dit was zeker het geval. Het was een bijzondere ervaring om dit te zien. Verder was het koraal prachtig en er waren enorm veel vissen. Overal waar je keek zag je verschillende kleuren. werkelijk waar prachtig. Plus dat we nog een schilpad en een haai zagen. Altijd leuk mee genomen.

Het bootje ernaar toe was ook een hele ervaring. Deze was ongeveer 70 cm breed. Sam dr kont kon er net tussen ;-). Gelukkig duurde het bootritje maar 5 min.

We vinden het heerlijk om weer terug te zijn op bali. Je proeft dat de sfeer anders is. Het geloof is ook een mooi ding hier. Iedereen begroet je op een manier die warmte uit straalt. WE love Bali zullen we maar zeggen.

Morgen staat een leuk tripje gepland. En we gaan niet richting Sanur om alvast wat te verklappen....

liefs ons

• 23 Juli 2011 - 11:08

Danielle:

Dan waardeer je de luxe van warm water weer na een periode van koud douchen haha. Heerlijk zeker dat jullie dan zo kunnen beslissen om weer terug te gaan naar Bali! Lekker doen waar jullie zin in hebben:) laatste weekje is ingegaan, veel plezier nog! Xx

• 23 Juli 2011 - 11:23

Ineke En De Mannen:

Welkom op Amed!
    Geniet ervan.
    Ja koud douchen, brrrrrrrrrr: ik moet er niet aan denken!
    Fijn dat er toch internet was, want ik zou jullie verhaal missen!

Liefs van ons