Vervolg Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Vervolg Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Vervolg Singapore

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

01 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

Als eerste willen we zeggen dat we het heel leuk vinden om de reacties te lezen op onze reisverhalen.

Dan eerst het goede nieuws. De tassen zijn aangekomen in ons hotel. We waren er ook echt aan toe. 3 dagen in dezelfde broek bij 34 graden is geen pretje, kan ik je zeggen.

Gisteravond hebben we een cruise gedaan met de admiraal cheng HO.Dit was een 2 uur durende cruise door de haven van Singapore. Het eten was erg lekker en goed verzorgd. Samantha had alleen niet goed gelezen op het bordje waarop stond dat het eten spicy was. ;-)
De cruise gaf me een mooi beeld van de skyline van Singapore.

Vanochtend hebben we een ochtendtour gedaan door de Singapore zoo met een ontbijtbuffet tussen de oerang oetangs. Het ontbijt was een mix van westerse en indonesische gerechten. De westerse gerechten vielen erg in de smaak. Joris heeft ook nog de indonesische specialiteiten geprobeerd. Noodles in de ochtend.. Het is maar wat je lekker vind.
We zijn ook nog met onze familie op de foto geweest om onze gelijkenissen te vergelijken. De tour door de zoo was erg mooi. Het park is erg mooi ingericht. Alle beesten leven in een natuurlijke omgeving en sommigen lopen los door het park. De witte tijger dus niet helaas ;-)

In de middag hebben we de toerist uitgehangen door met een hop on hop off bus mee te gaan. Dit is een knalrode bus met een open dak waar allemaal toeristen op zitten met veel te grote camera's. Het was een leuk ritje en we hebben erg veel gezien wat we anders niet hadden gezien.
We hebben een stop gemaakt in de botanische tuinen van Singapore. Dit was erg indrukwekkend om te zien. Want waar vind je nou nog een jungle in de stad.

Het weer van vandaag is erg warm. De zon schijnt volop. Af en toe zien we een klein wolkje waar we erg blij van worden.

Vanavond gaan we een tour doen met een riksje door Chinatown. Morgenochtend vliegen we naar Jakarta waarna we vervolgens doorgaan naar Bogor. Ik weet niet of we internet in Bogor hebben maar anders tot gauw.

Ik zal nog proberen wat foto's up te loaden voor een impressie van Singapore.

Liefs ons

• 01 Juli 2011 - 08:38

Kim:

fijn dat jullie spullen er weer zijn! Veel plezier vandaag xxx

• 01 Juli 2011 - 08:41

Cindy:

klinkt erg goed! ps mooie schoenen :-)

• 01 Juli 2011 - 08:49

Tamara:

Fijn dat jullie tassen er weer zijn. Veel plezier!!!

• 01 Juli 2011 - 09:41

Ineke En De Mannen:

Hoi vakantiegangers!
    Wat fijn dat de tassen terecht zijn.
    Tussen de apen, het lijkt mij geweldig!!!
    Hoop dat het lukt met foto's.
    Geniet volop van al het moois en het lekkere eten.

Liefs van ons

• 01 Juli 2011 - 09:47

Eveline:

Ik zie dat je je bergschoenen al aan hebt. Ben je zeker wel blij mee nu dat je die nog gekocht hebt!
    Veel plezier. Leuke foto's. Geniet ervan. Hier alles goed.

Groeten Eveline

• 01 Juli 2011 - 10:26

John:

Wat een stad hé! En wat betreft de oerang oetangs, wat voor verschil... :-)

• 01 Juli 2011 - 16:25

Ineke En De Mannen:

Leuk de foto's, mn bij de apen...
    Liefs van ons

• 01 Juli 2011 - 16:37

Opa En Oma:

alles weer terecht,de schone broek
    weer aan.happy end,
    jullie verslaggeving is leuk met mooie
    foto,s
    veel plezier verder maar wees
    voorzichtig.
    gr.opa en oma

• 01 Juli 2011 - 17:18

Danielle:

whahahaha, noodles in de ochtend: ik zei het toch stinknoodles de hele dag;) Of misschien stonken deze minder;) (cabaret:-) Fijn om te zien en lezen dat jullie het leuk hebben en dat de uitdaging 'backpacken zonder kleren' ook voorbij is :-D
    xx