Changi airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Changi airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Changi airport

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

02 Juli 2011 | Singapore, Singapore

He allemaal,

Een klein bericht vanaf de luchthaven in Singapore. Internet is hier gratis dus we dachten.. we schrijven nog een berichtje.

Gisteravond hebben we de china town night tour gedaan. Dit is echt een aanrader.
Als eerste gingen we naar een klein winkeltje waar onze namen werden geschreven in het chinees op een typisch chinese waaier. Erg toeristisch maar wel een erg leuk souveniertje.

Vervolgens gingen we naar het hart van chinatown om over de markt te lopen. De kleding was hier echt enorm goedkoop. ik heb mezelf dan ook niet in kunnen houden en toch nog een jurkje gescoord. Zelfs Joris hield me niet tegen voor een jurkje van 5 euro.

Op de markt hebben we samen nog wat gegeten vanaf de straat. Het was erg lekker en we zijn nog steeds niet ziek geworden.

Na de markt hebben we wat gegeten met de groep in een restaurant. Het eten was om het positief te houden apart en niet voor herhaling vatbaar. De mc donalds op de hoek was erg verleidelijk.

Hierna zijn we met een riksja vervoerd van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad. Deze riksja's waren redelijk modern ingericht met zelfs een geluidsinstallatie. Toch voelde we ons wel een beetje schuldig voor degene die ons moest fietsen. We zijn natuurlijk niet de lichtste ;-)

Als laatste hebben we een rondvaart gedaan over de Singapore river. Ook met deze rondvaart leerde we veel over de stad die we anders niet hadden geweten.

Het was een erg leuke en gevarieerde excursie die wij zeker aan iedereen zullen aanraden.

Vanochtend zijn we om 6.15 vertrokken richting het vliegveld. Het is hier allemaal goed geregeld.

We nemen dan ook aan dat de koffers gewoon in Jakarta aankomen. Het kan toch niet zo zijn dat je die twee keer in een vakantie kwijt raakt ;-)

We see you in Indonesia!!

liefs ons

• 02 Juli 2011 - 07:01