Part 2 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Part 2 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Part 2

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

09 September 2013 | Griekenland, Athene

Zaterdag stond een dagtrip naar delphi op het programma.
Met de organisatie key tours zijn we in de ochtend vertrokken voor een twee uur durende reis naar de opgravingen van delphi.

Het nadeel met een georganiseerde reis is dat je altijd stops hebt bij commerciële doeleinden. Het voordeel daarentegen is dat alles goed geregeld is en dat je alleen maar hoeft te volgen.

De opgravingen bij delphi waren erg indrukwekkend. En na een flinke klim naar boven was het uitzicht adembenemend. De spierpijn voelen we nog steeds.

Na een heerlijke dag hebben we lekker gegeten bij een taverne en hebben we daarna cocktails gedronken.

Gisteren zijn we op de boot gestapt bij Hans en Inge! Na een lekkere dag zeilen zijn we aangemeerd bij het eiland salamina.
Hier hebben we in de baai overnacht en na wat golven ging de wind aan het eind van de avond liggen.

Vanochtend hebben we onze eerste dikke gemaakt en hebben we zo waar twee octopussen gezien. We zijn nu weer klaar om verder te zeilen naar het volgende eieland.

Tot snel. Joris en Samantha

Tags: