Paardrijden , strand en wijnproeven - Reisverslag uit Pisa, Italië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Paardrijden , strand en wijnproeven - Reisverslag uit Pisa, Italië van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Paardrijden , strand en wijnproeven

Door: jorisensamantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

26 September 2013 | Italië, Pisa

Vanochtend hebben we een paardrijd toch gemaakt door de prachtige natuur van Toscane.
Het waren erg grote paarden wat Samantha best wel angstig maakte maar nadat de eigenaar had gezegd dat het toch wel erg lieve beesten waren durfde ze het toch aan. De tocht was mooi en Samantha kreeg zelf nog wat privé les.

Na deze tocht zijn we richting het strand gegaan om even uit te waaien. Je kon merken dat het seizoen over was want er waren bijna geen toeristen.

Hierna zijn we op aanraden van onze goede vriend Bert naar de Bolgheri proeverij gegaan. Het landgoed van Bolgheri is enorm groot en we hebben zelf nog even kunnen meemaken hoe het er aan toe gaat als de druiven worden geplukt. Ze zijn hier namelijk gisteren mee begonnen.
Bij de proeverij hebben we bijna alle wijnen geproefd en uiteraard wat meegenomen voor thuis.

Na een heerlijke pasta avond op de agrutismo zijn we nu wel erg kapot en doen we deze avond lekker rustig aan.

Morgen is het alweer onze laatste dag in Italië maar er staan nog een paar leuke dingen op de planning.

Ciao

• 29 September 2013 - 10:23

John:

Italie is een heerlijk land om vakantie te vieren