Duiken en de Struisvogelfarm - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Duiken en de Struisvogelfarm - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Duiken en de Struisvogelfarm

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

20 Mei 2013 | Curaçao, Curaçao

Vandaag was de eerste dag dat we konden uitslapen tot jawel half 8. We gaan vooruit. ;-)

Nadat we bij de lokale bakker vers brood hadden gehaald zijn we naar de duikschool vertrokken om onze flessen op te halen.

Onze duikplek voor vandaag was Porto Marie. Het duurde even voordat we er waren ( degene die de kaart moest lezen, viel in slaap ;-)) maar toen we er waren was het prachtig. Een strand omgeven door een hoog klif met kristalhelder water.

De duik was prachtig en geheel zelf genavigeerd. Buiten dat John en Tamara niet bij elkaar bleven als buddy team ging het dan ook erg goed.
Na de duik hebben we heerlijk gegeten bij Zanzibar op Jan thiel.

Na de lunch zijn we met bijna de hele groep vertrokken naar de struisvogelfarm. Hier kregen we een Jeep tour. De tour was superleuk en we zijn weer een stuk wijzer geworden. Nadat we ze zelf mochten voeren was de pret compleet.

Vanavond gaan we weer met dezelfde groep lekker eten waarna morgen de grote dag zal plaats vinden. We zullen dan ook apart gaan slapen om het nog spannender te maken.'

We keep you posted.

Liefs Joris en Samantha