Dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

20 Mei 2013 | Curaçao, Curaçao

Hoi allemaal,

Na een goede vlucht werden we in curacao gelijk verwelkomt met de rustige manier waarop alles hier gaat. Dit was voor ons wel even wennen. Zo doe je ruim een uur om je auto op te halen met vier wachtende voor je.

Toen we eindelijk onderweg waren naar onze villa zagen we het prachtige curacao. Erg groen, mooie stranden en super aardige mensen. Onze villa is ook erg prachtig. Het enige nadeel hier is dat de muggen Samantha erg aardig vinden. 25 muggenbeten in een dag is geen goede voorbode.

Onze eerste dag op curacao begon vroeg ( half 6 in de ochtend ) vanwege de welbekende jetlag. Zo halen we ieder geval alles uit onze dag. We zijn dan ook vroeg naar Willemstad te vertrokken om daar de handelskade, de floating markt en de oude markt te bewonderen. De sfeer en bezienswaardigheden waren erg mooi.

• 20 Mei 2013 - 07:22

Ingrid Bartels Zellner:

Hoi Samantha, leuk dat je een reisverslag doet.Zo blijven wij op de hoogte en kunnen met jullie meeleven . Wat vervelend van de muggen maar dat hoort wel bij de tropen. Veel plezier nog.