klein curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu klein curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Joris en Samantha - WaarBenJij.nu

klein curacao

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Joris en Samantha

21 Mei 2013 | Curaçao, Curaçao

Vandaag hebben we een dagtrip gemaakt naar klein curaçao.
De dag begon vroeg waar Samantha er al om 05:00 uur uit was i.v.m. de nog steeds aanwezige jetlag. Na wat ochtendgymnastiek in het zwembad zijn we om 06:15 vertrokken naar de haven.

Hier hebben we een trip gemaakt met de Mermaid. De reis naar klein curaçao was iet wat heftig daar waar we tegen de golven in gingen. Na twee uur was iedereen dan ook erg blij dat we aan land waren.

Het kleine en onbewoonde eiland is echt een plaatje uit een tijdschrift met zijn witte stranden. Buiten deze stranden is er niet heel veel te doen. Een dag relaxen daarvoor ga je hier heen.

Buiten de stranden staat er nog een oude vuurtoren en een oud scheepswrak. Deze hebben we op eigen risico bekeken. Het stond namelijk bijna op instorten.

In de middag was er een ontzettend goede BBQ geregeld op het strand. Hier hebben we heerlijk genoten van de ribbetjes en de burgers.
Na de lunch was er de mogelijkheid om op de bananen boot te gaan.

Het was een geslaagde dag. Nu lekker tijd om te eten en een sapje te nuttigen.

Groetjes Joris en Samantha